5 metode simple de interacțiune cu clienții

Distribuie această postare

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Te-ai gândit de multe ori ce ai putea face ca interacțiunea cu potențialii clienți să fie una cât mai rapida și mai plăcută?!
Această întrebare, probabil că o au toți antreprenorii sau cel puțin, majoritatea, mai ales cei care doresc o creștere semnificativă în procentul vânzărilor.

Am să enumăr mai jos 5 metode prin care puteți îmbunătați relația cu clienții:

Live Chat

Cu toții am fost întâmpinați măcar o dată de căsuța aceea cu mesaj care apare atunci când intri pe un site. Practic, aceasta te anunță când un vizitator se află pe pagina ta pentru ca tu să-l poți aborda și să-i pui la dispoziție informațiile de care are nevoie.  
Este foarte utilă, deoarece este diponibilă 24/24, interacționează în timp real cu cei interesați de produsele sau serviciile tale și îți oferă prilejul să intri în legătură directă cu potențialii clienți.

Formulare de contact

În cadrul site-ului poți introduce formulare de contact pe care vizitatorii să le poată completa cu diverse întrebări. Aceste formulare au un impact pozitiv asupra clienților, întrucât denotă interesul tău de a afla ce au nevoie sau de a le oferi clarificări și soluții.

Chestionare interactive

Intrebările sub formă de chestionare interactive au ca scop aflarea opiniei clienților cu privire la un produs/ serviciu.

De ce sunt importante?
Indiferent de mediul în care activezi, sondajele online sunt tot mai frecventate de către utilizatorii de internet. Acestea inspiră încredere și oferă o altă perspectivă a ceea ce tu vrei să vinzi. Este esențial să cunoști părerile clienților tăi pentru a putea ști dacă produsul/serviciul vândut este într-adevăr pe placul lor.
Chestionarele pot aborda și altă temă, cum ar fi cea de noutăti, caz în care clienții sunt întrebați ce le-ar plăcea să vadă pe pagina ta. Spre exemplu, dacă deții un magazin online de haine, îi poți întreba ce tip de ținute ar dori să adaugi în colecția ta.

Blog!

Poate fi vazut ca un jurnal unde poți posta ori de câte ori dorești diferite articole. Este modul ideal prin care poți împărtăși cu clienții tăi diverse subiecte.
Recomand cu drag să ai o activitate constantă pe blog, iar vizitatorii tăi vor astepta cu nerăbdare următoarea publicare.

Retargeting

Funcționează ca un mic roboțel care, spre exemplu, în cadrul magazinelor online, dacă un utilizator a abandonat coșul de cumpărături, campania de retargeting îi aduce aminte de acest aspect. Este o metoda inteligentă și folositoare, deoarece le readuce aminte constant oamenilor despre afacerea ta.

News Letter

Iți poți anunța oricând abonații cu privire la promoții, oferte sau produse noi ce apar pe pagina site-ului tău doar printr-un email. Astfel, menții un contact regulat cu aceștia, oferindu-le acces la tot ce este nou.

Fidelizarea reprezintă una din cele mai bune strategii de marketing, fii apropiat și fidel față de clienții tăi, păstrează o legatura strânsă pentru a le câstiga încrederea. Toate acestea duc la formarea unei relații între tine și client în subconștientul acestuia.