3 METODE DE A PROMOVA UN MAGAZIN ONLINE

metode promovare magazin online

Distribuie această postare

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Ai un magazin online, dar vânzările nu cresc așa cum îți imaginai? Mai mult ca sigur, este timpul să investești în promovare pentru a putea avea succes în mediul online.

1. Promovare Google Ads

Google Ads sau Pay Per Click este cea mai rapidă și cea mai eficientă metodă de promovare.

Cum funcționează Google Ads?
Are ca scop listarea site-ului tău pe prima pagina în Google. Mai exact, atunci când utilizatorii caută produse sau servicii din domeniul în care activezi, anunțul tău va fi afișat printre primele rezultate în urma căutărilor organice.
Se mai numește și Pay Per Click, deoarece plătești doar în momentul când site-ul este accesat.

Pentru că este o metodă de promovare plătită, oferă rezultate încă din primele zile, influențând considerabil creșterea numărului de vizitatori pe pagina ta.

2. Optimizare SEO

SEO – Search Engine Optimized este o metodă prin care se generează un trafic organic de clienți, interesați strict de produsele tale. 

Pentru a ma face mai ușor înțeles îți ofer un exemplu pe care cu siguranță l-ai trăit. 

Ex: Dorești să achiziționezi ghete de iarnă și cauți pe Google “ghete timberland negre”,  primele rezultate vor fi desigur, site-urile ce au folosit cuvinte cheie în descrierea produsului respectiv. Practic, această metodă implică o serie de operațiuni ce au ca scop creșterea poziției unui produs în motoarele de căutare, bazate pe cuvinte sau expresii cheie. Daca vei afișa un produs fără descrire, motoarele de căutare nu vor ști că tu ai acel produs de vânzare în mediul online.

Cum se realizează optimizarea SEO?

Cel mai important este să cunoști metricii de indexare folosiți de către motoarele de căutare. Urmatorul pas este de a descrie produsul cât mai amplu,  incluzând toate detaliile despre acesta.

Pe lângă descriere, este esențial să urmezi anumite proceduri ce ajută motoarele de căutare să indexeze produsele tale. Dar fiind un subiect mai tehnic am dedicat o postare special pentru acesta.

3. Campanii publicitare pe rețelele de socializare

Milioane de oameni folosesc zilnic rețelele de socializare. 

Daca ești antreprenor și îți dorești mai multă vizibilitate online, profită de avantajele pe care aceste retele de socializare ți le pun la dispoziție.

Social media reprezintă mediul perfect de a capta atenția utilizatorilor. Postările ajung rapid la cât mai mulți oameni, doar cu un simplu click. Odată ajunși pe pagina ta, îi poți transforma cu ușurință din vizitatori, în potențiali cumpărători.

Desigur, să fii prezent pe social media înseamnă mai mult decât o simplă pagină de facebook. Este un întreg proces atent gândit, tocmai de aceea, pentru rezultate satisfăcătoare îți recomand să apelezi la un profesionist.

Indiferent de modul în care dorești să-ți promovezi afacerea, un lucru este cert, toate au ca scop creșterea numărului de vizitatori, de clienți și nu în ultimul rând, profitul.