Vânzări pe pandemie

Distribuie această postare

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Nu este niciun secret că toată lumea a fost afectată în mod nefavorabil de COVID-19, de la oamenii de rând până la giganții internaționali. 

Mii de locuri de muncă au fost pierdute, joburile au fost transformate din functii de birou în cele de lucru de acasă și chiar multe posturi au fost desființate; însa conform unor studii recente, atât vânzatori internaționali, cât și cei autohtoni s-au adaptat timpurilor și nevoilor clientilor schimbandu-și modul de lucru dintr-un unul stradal la cel in mediul online.

Se știe de ceva timp că “online este mai simplu” însa mai nou aflam că online este recomandat ca fiind și “mai sanatos”.

Să luam de exemplu firma americană Amazon, care datorită pandemiei a fost nevoită să iși amâne celebra perioadă de cumparaturi “Prime day” din Iulie pentru luna Octombrie. Aceasta din urmă este cunoscuta drept o perioadă moartă a shoppingului, însă, conform unui studiu: “Digital Commerce 360”, au reusit să vândă produse în valoare de 10.4 miliarde de dolari fața de Prime day 2019 în care vânzarile au fost de “numai” 7,16 miliarde de dolari.

Comparativ cu anul trecut, un studiu facut de Salesforce Inc. arată că 63% din populație și-a schimbat modul în care iși procura bunuri ( observându-se o crestere de 9% în lunile Mai-Iunie la comenzile de mâncare online), 57% din populație și-a schimbat modul în care interactionează cu companiile, optând pentru mediul online în defavoarea celui fizic, de asemenea, 58% din clienți spun că iși vor continua noul obicei de a cumpăra online chiar și dupa finalul pandemiei.


Acest studiu se adreseaza și companiilor care preconizează că în procent de 80% dupa pandemie se vor face achiziții strict online.
Multor companii le-a fost greu să treacă din mediul fizic în cel online, însa au descoperit că în mediul online poți ajunge la potențiali clienti mult mai usor cu ajutorul reclamelor digitale, decât cu cele tradiționale.


Este estimat că datorita COVID-19 banii investiți numai în reclame destinate utilizatorilor de smartphone-uri va ajunge la o cifra de 91.52 miliarde dolari pâna la sfarșitul anului.
Nimeni nu știe cu exactitate cât va dura această perioada nefastă din viata noastră, însa un lucru este sigur: pandemia a accelerat digitalizarea magazinelor și serviciilor, iar acest lucru va prinde rădăcini în obiciurile noastre deoarece este mult mai comod și mai sănătos.


În concluzie Magazinul Online ( eCommerce ) reprezintă barca de salvare pentru comerciantii afectati de restricțiile impuse de guvern sau de teama oamenilor de a ieșii din casă.

Iți recomand cu drag să vizitezi și postarea noastră despre eCommerce unde vei gasii informații importante referitoare la cât de simplu este sâ transformi un magazin fizic într-un Magazin Online